Internet

  • stały, nielimitowany dostęp do internetu
  • prędkości łącza porównywalne z ofertą operatorów światłowodowych
  • czas instalacji to maksymalnie 2 dni robocze
  • natychmiastowa reakcja na zgłoszenie (dostawca lokalny)
  • pierwszy miesiąc gratis i umowa na czas nieokreślony
  • możliwość zawieszenia usługi w trakcie trwania umowy
  • możliwość zmiany pakietu w dowolnym momencie w trakcie trwania umowy

Aby uzyskać ww. prędkości łącza, urządzenie podłączone bezpośrednio do modemu kablowego musi posiadać interfejs sieciowy typu Gigabit Ethernet (1Gb/s).

W przypadku połączenia bezprzewodowego zalecane jest, aby urządzenia klienckie (tj. routery, komputery, telewizory itp.) działały:
– dla pakietu MINI i MEDIUM – w standardzie Wi-Fi 5 (802.11ac),
– dla pakietu MAXI – w standardzie Wi-Fi 6 (802.11ax).

Abonentów posiadających modem kablowy w standardzie DOCSIS 2.0 (tj. Motorola SB5101E, Arris CM550B, Cisco EPC2100, Thomson TCM390) prosimy o zgłaszanie się do pokoju nr 17 w spółdzielni w celu wymiany urządzenia. Tylko modemy pracujące w standardzie DOCSIS 3.0 pozwolą w pełni wykorzystać oferowane powyżej prędkości.

Bliższych informacji udzielamy pod nr telefonu 41 375 0173.

Aktualny regulamin oraz wzór umowy dostępny jest w Biurze Obsługi Klienta – pokój nr 17 w KSM.

pobierz cennik
pobierz formularz zamówienia
pobierz formularz zmian

Ułatwienia dostępu

Szanowni Mieszkańcy, przypominamy o zagrożeniu związanym z czadem. Aby zapewnić bezpieczeństwo, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad:

  • korzystajcie z czujki czadu w swoim mieszkaniu, w którą wyposażyła Państwa Spółdzielnia,
  • nie zasłaniajcie kratek wentylacyjnych i nawiewników,
  • gdy mieszkanie nie jest wyposażone w odpowiedniąilość nawiewników należy uchylić okno w mieszkaniu, gdy korzystasz z piecyka gazowego bądź kuchenki gazowej.

Dbałość o te proste zasady może uratować życie.

Dbajmy o siebie, swoich bliskich oraz sąsiadów! (czytaj więcej)